Przetarg na przebudowę, rozbudowę, nadbudowę budynku Ośrodka CARITAS BLIŹNIM w Ptakach, gm. Nowogród

Łomża: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku Ośrodka CARITAS BLIŹNIM w Ptakach, gmina Nowogród

Numer ogłoszenia: 139537 – 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: CARITAS DIECEZJI ŁOMŻYŃSKIEJ, Rybaki 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 216 29 38, faks 0-86 216 29 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.caritas.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: CARITAS BLIŹNIM. 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku Ośrodka CARITAS BLIŹNIM w Ptakach, gmina Nowogród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku Ośrodka CARITAS BLIŹNIM w Ptakach, gmina Nowogród. Przedmiot główny – 45111100-9 – Roboty w zakresie burzenia, przedmiot dodatkowy 45.26.23.00- 4 – betonowanie, przedmiot dodatkowy – 45262310-7 – zbrojenie, przedmiot dodatkowy – 45.26.25.22-6 – roboty murarskie. Zakres robót do wykonania – stan surowy otwarty: 1/ prace rozbiórkowe drewnianej konstrukcji dachu wraz z pokryciem i stropem poddasza. 2/ przekucia ścian, zamurowania otworów, wzmacnianie konstrukcji podciągami stalowymi i słupami murowanymi z cegły w kondygnacji piwnicznej, parterze. 3/ wykonanie robót rozbiórkowych schodów, stropów i podłoży betonowych z pogłębieniem pomieszczeń w piwnicy. 4/ wykonanie wykopów pod ławy w istniejącym budynku i w części rozbudowanej – roboty ziemne. 5/ posadowienie budynku – ławy i ściany żelbetowe. 6/ wykonanie słupów podciągów i rygli żelbetowych parteru, piętra, poddasza, schody żelbetonowe. 7 /wykonanie więźby dachowej drewnianej. 8/ wykonanie ścian murowanych parteru, I piętra i poddasza. 9/ pokrycie dachu blachodachówką i wykonanie rynien i rur spustowych. 10/ murowanie kominów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót/prac do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zwane dalej STWiOR) oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w Rozdziale XII niniejszej specyfikacji. Dokumentacja, na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia opracowana jest przez: Pracownię Architektury – Teresa Chwal z siedzibą w Łomży, ul. Witosa 1. Dokumentacja stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 1.Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów, stosowanych w budownictwie. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji. Użyte w dokumentacji nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy – parametry techniczne i nie gorsze od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisywany jest za pomocą nazw, symboli wskazujących produkt danej firmy dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Przez -równoważne- rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji / wskazanych przez zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Uwaga: zamawiający udostępni takie materiały jak: pustaki z betonu komórkowego odm.600;bloczki betonowe; cegłę kl.150; cement workowany, wapno hydratyzowane; beton towarowy B25; stal konstrukcyjną fi 16;14;12;10;8 ; A-III 34GS oraz stal fi 8 ; i A-O StOS gładką, piasek do zapraw, kruszywo, drewno na wykonanie konstrukcji więźby dachowej, okna dachowe, blachę dachówkopodobną powlekaną ,drewno na łaty, kontrłaty, folię dachową i materiały do izolacji ław i ściany, wykopy pod ławy i fundamenty. 3.Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji, przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4.Informujemy, że podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez Caritas Bliźnim w Łomży. Są one następujące: ostrożne prowadzenie robót w pobliżu sieci wod-kan., urządzeń energetycznych, (najlepiej odkopanie ręczne), zakaz samowolnego manipulowania urządzeniami stanowiącymi własność w/w zarządców sieci oraz konieczność prowadzenia robót w tych miejscach w uzgodnieniu i pod nadzorem pracowników Caritas Bliźnim w Łomży, Organizacja zaplecza Wykonawcy (dojazd, energia, woda itp.) stanowi koszt Wykonawcy. 5.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Powyższą informację należało będzie wpisać w formularzu oferty oraz dołączyć informację określającą zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.25.22-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 16 000,00zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 01.06.2011r. do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)÷4) ustawy

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, trzy roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (remont obiektów budowlanych wielokondygnacyjnych z rozbudową)

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie precyzuje specjalnych wymagań

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunki

o      Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Osoby, wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach, muszą posiadać wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie dla kierownika budowy. 1. Kierownik budowy musi posiadać: – Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie obiektów kubaturowych. – Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca: 1)posiada środki finansowe lub zdolnością kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 800 000,00 zł. 2)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 800 000,00 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel (tj. po uwzględnieniu ewentualnej franszyzy redukcyjnej). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje, zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI.1 (pkt. 1.1, 1.2) SIWZ. Z treści złożonych dokumentów /oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niewykazanie spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. UWAGA 1: 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków). Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (z wyłączeniem możliwości dysponowania ubezpieczeniem innego podmiotu) niezbędnymi do realizacji zamówienia. 2.Podmiot, na zasobach którego polegać będzie Wykonawca, wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych powyżej (tj. zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia. UWAGA 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników spółek cywilnych, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, natomiast warunki udziału w postępowaniu, określone w niniejszym Rozdziale w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy, muszą spełniać łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.caritas.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CARITAS BLIŹNIM, ul. Rybaki 1, 18-400 Łomża, pokój nr 34 (sekretariat) I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 11:00, miejsce: CARITAS BLIŹNIM, ul. Rybaki 1, 18-400 Łomża, pokój nr 34 (sekretariat) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania:

siwz_17.05.2011.pdf

zal nr 1 wzor oferty.pdf

zal nr 2  oswiadczenie. art 22.pdf

zal nr 3 oswiadczenie o braku podst. do wyklu.pdf

zal nr 4 doswiadczenie.pdf

zal nr 5 kadra.pdf

zal nr 6 wzor umowy.pdf

zal nr 7 opinia techniczna i inwentaryzacja budynku.pdf

zdjęcia:

obraz 1.jpg

obraz 2.jpg

obraz 3.jpg

obraz 4.jpg

obraz 5.jpg

obraz 6.jpg

obraz 7.jpg

obraz 8.jpg

obraz 9.jpg

obraz 10.jpg

obraz 11.jpg

obraz 12.jpg

obraz 13.jpg

obraz 14.jpg

obraz 15.jpg

zal nr 8 projekt konstrukcyjny wykonawczy.pdf

plan.pdf

elewacja pld-wsch.pdf

elewacja pln-zach.pdf

parter.pdf

piwnice.pdf

rzut 1.pdf

rzut 2.pdf

rzut 3.pdf

rzut 4.pdf

rzut 5.pdf

rzut 6.pdf

rzut 7.pdf

rzut 8.pdf

rzut 9.pdf

rzut 10.pdf

rzut 11.pdf

rzut parteru.pdf

rzut piwnic.pdf

rzut poddasza.pdf

rzut wiezby dachowej.pdf

dach.bmp

elewacja 2.bmp

elewacja1.bmp

elewacja 3.bmp

elewacja 4.bmp

p2.bmp

p3.bmp

p4.bmp

p5.bmp

p6.bmp

p7.bmp

p8.bmp

p 4.bmp

parter.bmp

pietro.bmp

piwnica.bmp

poddasze.bmp

stolarka.bmp

wiezba 1.bmp

wiezba.bmp

projekt.pdf

zal nr 9 zestawienie materialow.bmp

zal nr 10 przedmiar.pdf

charakterystyka.pdf

karta_tytulowa przedmiar .pdf

zal nr 11 sst budynku.pdf