Przetarg na zagospodarowanie rekreacyjno-sportowe Ośrodka CARITAS BLIŹNIM – II ETAP – Rozstrzygnięty

  Łomża dn. 03.02.2011r.

Dotyczy: Rozstrzygnięcia postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania: „Zagospodarowanie rekreacyjno – sportowe Ośrodka „CARITAS BLIŹNIM” w Ptakach, gm. Nowogród – II ETAP” (otwarcie ofert w dniu 02.02.2011r)

Do przetargu przystąpiło siedem podmiotów składając w formie pisemnej oferty:

1.       J-Tor Jacek Pietruszka

ul. Agrestowa 35

87-100 Toruń

oferowana cena netto – 384 373,99 zł

oferowana cena brutto – 472 780,01 zł

2.       Przedsiębiorstwo Handlowo – Produkcyjno – Usługowe „Wódex”

Dąbrowski Wacław

ul. Warszawska 10

18-413 Miastkowo

oferowana cena netto – 234 020,45 zł

oferowana cena brutto – 287 845,15 zł

3.       Zakład Budowlano – Instalacyjny „DOMET” s.c.

Krzysztof Pupik, Grażyna Pupik

ul. Ks. Anny 2

18-400 Łomża

oferowana cena netto – 356 363,75 zł

oferowana cena brutto – 438 327,41 zł

4.       Przedsiębiorstwo Wielobranżowe. „ZAGŁOBA”

Ewelina Byczyk – Kalinowska

Grabówka, ul. Wypoczynkowa 18 A

15-523 Białystok

oferowana cena netto – 267 930,08 zł

oferowana cena brutto – 329 554,00 zł

5.       Innovator

Adam Szulc

ul. Pietkiewicza 11

15-689 Białystok

oferowana cena netto – 372 294,97 zł

oferowana cena brutto – 457 922,81 zł

6.       Zakład Remontowo – Budowlany

Jan Mierzejewski

ul.  Projektowana 12

18-400 Łomża

oferowana cena netto – 307 159,27 zł

oferowana cena brutto – 377 805,90 zł

7.        „ABIES” Kuczyńscy s.c.

Miecze 26

19 – 206 Rajgród

oferowana cena netto – 274 049,14 zł

oferowana cena brutto – 337 080,44 zł

Komisja ponownie zebrała się w dniu 03.02.2011 r. o godz. 1000 na posiedzeniu niejawnym dokonując analizy złożonych ofert pod względem formalnym, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w  wyniku tego ustalono jn:

1.    Wszystkie oferty maja wpłatę wadium.

2.    Ustalono że oferent: Przedsiębiorstwo Handlowo – Produkcyjno – Usługowe „Wódex” , Dąbrowski Wacław, ul. Warszawska 10, 18-413 Miastkowo – złożył ofertę częściową – ogrodzenie, ściezki, altana bez oferty na dostawę sprzętu rekreacyjno-sportowego, co jest niezgodne z rozdziałem XVII Pozostałe informację. pkt. 1. Tym samym oferta ta zostaje odrzucona.

3.    Pozostałe 6 ofert jest zgodne z SIWZ i zostały kwalifikowane do drugiego etapu.

4.    W drugim etapie poddano analizie zakwalifikowane oferty kierując się „kryterium najniższej ceny”

                         C min.

              C =  ————  x 100 pkt

                         C bad.

ustalono ilość punktów ofert badanych: jn.

Lp.

Oferent

Ilość punktów oferty badanej

1.

J-Tor Jacek Pietruszka

ul. Agrestowa 35

87-100 Toruń

 

         C min.

C =  ———  x 100 pkt =

         C bad.

         329 554,00 zł

C =  —————–  x 100 pkt = 69,70 pkt

         472 780,01 zł  

2.

Zakład Budowlano – Instalacyjny „DOMET” s.c.

Krzysztof Pupik, Grażyna Pupik

ul. Ks. Anny 2

18-400 Łomża

         C min.

C =  ———  x 100 pkt =

         C bad.

         329 554,00 zł

C =  —————–  x 100 pkt = 75,18 pkt

         438 327,41 zł

3.

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe. „ZAGŁOBA”

Ewelina Byczyk – Kalinowska

Grabówka, ul. Wypoczynkowa 18 A

15-523 Białystok

         C min.

C =  ———  x 100 pkt =

         C bad.

         329 554,00 zł

C =  —————–  x 100 pkt = 100 pkt

         329 554,00 zł

4.

Innovator

Adam Szulc

ul. Pietkiewicza 11

15-689 Białystok

         C min.

C =  ———  x 100 pkt =

         C bad.

         329 554,00 zł

C =  —————–  x 100 pkt = 71,97 pkt

         457 922,81 zł

5.

Zakład Remontowo – Budowlany

Jan Mierzejewski

ul.  Projektowana 12

18-400 Łomża

         C min.

C =  ———  x 100 pkt =

         C bad.

         329 554,00 zł

C =  —————–  x 100 pkt = 87,23 pkt

         377 805,90 zł

6.

„ABIES” Kuczyńscy s.c.

Miecze 26

19 – 206 Rajgród

         C min.

C =  ———  x 100 pkt

         C bad.

         329 554,00 zł

C =  —————–  x 100 pkt = 97,77 pkt

         337 080,44 zł

Decyzją Dyrektora „CARITAS BLIŹNIM” z dnia 03.02.2011r postępowanie przetargowe zostało rozstrzygnięte, w którym wyłoniono wykonawcę na zadanie: „Zagospodarowanie rekreacyjno – sportowe Ośrodka „CARITAS BLIŹNIM” w Ptakach, gm. Nowogród – II ETAP” :

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe. „ZAGŁOBA”

Ewelina Byczyk – Kalinowska

Grabówka, ul. Wypoczynkowa 18 A

15-523 Białystok

za cenę netto – 267 930,08 zł, cenę brutto – 329 554,00 zł

 Ks. Adam Jabłoński

        Dyrektor

  „CARITAS BLIŹNIM”

_____________________________________________________

Łomża: ZAGOSPODAROWANIE REKREACYJNO – SPORTOWE OŚRODKA CARITAS BLIŹNIM W PTAKACH, GM. NOWOGRÓD – II ETAP

Numer ogłoszenia: 12323 – 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: CARITAS DIECEZJI ŁOMŻYŃSKIEJ , Rybaki 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 216 29 38, faks 0-86 216 29 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.caritas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: CARITAS BLIŹNIM.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE REKREACYJNO – SPORTOWE OŚRODKA CARITAS BLIŹNIM W PTAKACH, GM. NOWOGRÓD – II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie rekreacyjno – sportowe Ośrodka CARITAS BLIŹNIM w Ptakach, 18 – 414 Nowogród – II etap. Przedmiot główny – 45342000-6 – Wznoszenie ogrodzeń przedmiot dodatkowy – 45211320-8 – Roboty budowlane w zakresie altan przedmiot dodatkowy – 45233161-5- Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych przedmiot dodatkowy – 45233200-1 – roboty drogowe w zakresie różnych nawierzchni przedmiot dodatkowy- 45212200-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy i wyposażenia obiektów sportowych Zakres robót do wykonania : Obszar A 1/ wykonanie ogrodzenia od drogi publicznej z siatki na słupkach ocynkowanych i cokole betonowym – 66,47mb – wysokości 2 m ; oraz z siatki ocynkowanej wysokości 2 m na słupkach stalowych ocynkowanych obetonowanych obsadzonych w gruncie – 550,46mb. 2/ wykonanie ścieżek na podbudowie z kruszywa gr 10cm i polbruku gr.6cm na podsypce piaskowej 5 cm – 250,0m2 3/ dostawa artykułów sportowych i technicznych zgodnie z załącznikiem Nr 9 Obszar B 1/ wykonanie ogrodzenia od drogi publicznej z siatki na słupkach ocynkowanych i cokole betonowym – 115,71mb – wysokości 2 m ; oraz z siatki ocynkowanej wysokości 2 m na słupkach stalowych ocynkowanych obetonowanych obsadzonych w gruncie – 585,12mb. 2/ wykonanie placyków przed domkiem 6,7,8,9 – 75m2 z polbruk gr 6cm 3/ wykonanie ścieżek z nawierzchni żwirowych i kruszywa łamanego 250m2 4/ wykonanie parkingu z korytowaniem, profilowaniem i nawierzchnią z kruszywa łamanego w o pow. 208,0m2 w krawężniku 15×30 5/ wykonanie altany – 1 kpl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.21.13.20-8, 45.23.31.61-5, 45.23.32.00-1, 45.21.22.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 02.02.2011. do godz. 11:00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) 4) ustawy:

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, trzy roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa chodników lub ciągów pieszo rowerowych i małych obiektów w technologii drewnianej) ; z których jedna musi być o wartości brutto min. 50 000,00 zł i a dwie o wartości brutto min. 30 000,00 zł.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie precyzuje specjalnych wymagań.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Osoby, wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach, muszą posiadać wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie dla kierownika budowy, kierowników robót i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży, tj.: (1) Kierownik budowy musi posiadać: – Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie chodników ,dróg, parkingów. – Wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, (2) Kierownicy robót branżowych, do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy ogrodzenia ,altany/uprawnienia konstrukcyjno budowlane i musi posiadać: – Minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży, – Wymagane uprawnienia do kierowania robotami w swojej branży.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca: 1) posiada środki finansowe lub zdolnością kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel ubezpieczyciel (tj. po uwzględnieniu ewentualnej franszyzy redukcyjnej). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje, zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI.1 (pkt. 1.1, 1.2) SIWZ. Z treści złożonych dokumentów /oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niewykazanie spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. UWAGA 1: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków). Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (z wyłączeniem możliwości dysponowania ubezpieczeniem innego podmiotu) niezbędnymi do realizacji zamówienia. 2. Podmiot, na zasobach którego polegać będzie Wykonawca, wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych powyżej (tj. zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia. UWAGA 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników spółek cywilnych, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, natomiast warunki udziału w postępowaniu, określone w niniejszym Rozdziale w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy, muszą spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorysy uproszczone, wraz z tabelami elementów scalonych sporządzone zgodnie z Rozdziałem III pkt,3 SIWZ uwzględniające wszystkie koszty , opisane w Rozdziale XII niniejszej SIWZ. Dokumenty te nie będą podlegały ocenie przy sprawdzaniu ofert, będą ewentualnie materiałem pomocniczym do rozliczenia w czasie realizacji inwestycji. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy szczegółowe na kwotę wskazaną w ofercie, z wykorzystaniem których dokonywane będą rozliczenia w czasie realizacji inwestycji i które będą załącznikiem do umowy. 2) Wstępny harmonogram rzeczowo finansowy 3) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 4) W przypadku wskazania w ofercie części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom należy podać zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. 5) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych (w stosunku do opisanych znakiem towarowym i/lub nazwą producenta w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót) należy załączyć wykaz wyrobów budowlanych i urządzeń określający w szczególności: tytuł przedmiaru (branżę), numer pozycji przedmiarowej, nazwę wyrobu lub urządzenia podstawowego, nazwę, typ i producenta oferowanego zamiennika. 6) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego, lidera pełnomocnictwo (zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy), udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmioty występujących wspólnie) – złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym – liderem. Płatności będą wnoszone na specjalnie założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący, lider konsorcjum. Wniesione wadium lub zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę każdego Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lomza@caritas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CARITAS BLIŹNIM 18 – 400 Łomża, ul. Rybaki 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 11:00, miejsce: CARITAS BLIŹNIM 18 – 400 Łomża, ul. Rybaki 1, I piętro, pok. 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.03.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach PROW na lata 2007-2013, działanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi, współfinansowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 12323-2011 z dnia 2011-01-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Łomża
Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie rekreacyjno – sportowe Ośrodka CARITAS BLIŹNIM w Ptakach, 18 – 414 Nowogród – II etap. Przedmiot główny – 45342000-6 – Wznoszenie ogrodzeń przedmiot dodatkowy – 45211320-8 – Roboty budowlane…
Termin składania ofert: 2011-02-02

Numer ogłoszenia: 12689 – 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 12323 – 2011 data 11.01.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

CARITAS DIECEZJI ŁOMŻYŃSKIEJ, Rybaki 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 216 29 38, fax. 0-86 216 29 38.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.1.

  • W ogłoszeniu jest: lomza@caritas.pl.

  • W ogłoszeniu powinno być: www.lomza.caritas.pl.

_____________________________________

Załączniki do pobrania:

siwz_.doc

zal nr 1 – wzor oferty.doc

zal nr 2 – oswiadczenie art 22.doc

zal nr 3 – oswiadczenie o braku podst. do wyklu.doc

zal nr 4 – doswiadczenie.doc

zal nr 5 – kadra.doc

zal nr 6 – wzor umowy.doc

zal nr 7 – kalkulacja_ceny_oferty.doc – doprecyzowano załącznik o następującą informację: Caritas Bliźnim informuje, że w kalkulacji ceny oferty do każdej pozycji należy uwzględnić koszty określone w rozdziale XII.SIWZ.

zal nr 8 –  do pobrania:

opis techniczny – teren ogrodzenie basen.doc

przedmiar  chodniki obszar a.pdf

przedmiar chodniki obszar b.pdf

przedmiar ogrodzenie cz. a.pdf

przedmiar ogrodzenie cz. b.pdf

ogrodzenie a.pdf

ogrodzenie b.pdf

ogrodzenie rzut.jpg

zal nr_9 -_wykaz_urzadz_i_wypos.doc

zal nr 10 –  do pobrania: 

przedmiar altana.pdf

projekt budowlany wiaty.doc

projekt budowlany wiaty.pdf

projekt wiaty mapa.pdf

wiata el pn-zach.jpg

wiata el. pd-wsch.jpg

wiata el. pd-zach.jpg

wiata el. pn-wsch.jpg

wiata przekroj a-a.jpg

wiata rzut dachu.jpg

wiata rzut przyziemia.jpg

wiata rzut wiezby.jpg 

W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców Caritas Bliźnim udziela odpowiedzi j.n:

Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie treści zapisów załącznika nr 6 do SIWZ

Pytanie nr 1

W §7 Odbiory, Rękojmia i Gwarancja ust.1 okres gwarancji jakości i rękojmi został ustalony na 36 miesięcy natomiast w §5 WYNAGRODZENIE ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY „ust. 5 pkt 2 mowa, iż zabezpieczenie należytego wykonania robót zostanie zwrócone po 60 miesiącach od daty odbioru końcowego. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności.

Odpowiedź na pytanie nr 1

Zamawiający informuje, że omyłkowo w §5 wzoru umowy (zał. Nr 6 do SIWZ), WYNAGRODZENIE ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY „ust. 5 pkt 2 wpisano, iż zabezpieczenie należytego wykonania robót zostanie zwrócone po 60 miesiącach od daty odbioru końcowego.

Treść tego punktu brzmi:

2) 30% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w pieniądzu pozostawione będzie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Będzie ono ulokowane na koncie Zamawiającego i zostanie zwrócone nie później niż w 15. dniu po upływie okresu 36 miesięcy od dnia zakończenia i odbioru robót  wraz z odsetkami bankowymi po potrąceniu kosztów manipulacyjnych i po sporządzeniu protokołu z przeglądu robót  z potwierdzeniem braku lub usunięcia zgłoszonych usterek i wad

lub (w przypadku wniesienia zabezpieczenia w innych formach niż w pieniądzu)

2) 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w …………………. (pozostałych formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych – podać nazwę i dane identyfikacyjne dokumentu), tj. kwota ……………..  służy pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi za wady.

Zabezpieczenie  zostanie zwrócone nie później niż w 15. dniu po upływie okresu 36 miesięcy od dnia zakończenia  i odbioru robót i po sporządzeniu protokołu przeglądu robót z potwierdzeniem braku lub usunięcia  zgłoszonych usterek i wad*

Pytanie nr 2

W 8 „KARY UMOWNE” ust 1.pkt c) widnieje zapis: „za spowodowanie przerwy w realizacji robót z przyczyn zależnych od Wykonawcy, dłuższej niż 10 dni – w wysokości 1000,00zł za każdy dzień przerwy:” Jak Zamawiający będzie traktował przerwy w prowadzeniu prac wynikające z technologii prowadzonych robót np.: oczekiwanie na związanie ław betonowych i fundamentów liniowych).Należy również wziąć pod uwagę, iż termin realizacji budowy jest  dość długi zatem prace nie będą prowadzone ciągle przez cały okres umowny, a ciągłe utrzymanie placu budowy dla spełnienia tego zapisu w umowie będzie generowało dodatkowe koszty. Proszę o wykreślenie  z umowy w/w punktu.

Odpowiedź na pytanie nr 2

Zamawiający orientował się, że dostawa poszczególnych urządzeń trwa od 8-12 tygodni .mając na względzie powyższe i możliwość wystąpienia wysokiego stanu wody w rzece Pisa, który uniemożliwi rozpoczęcie realizacji zadania w założonym terminie ustalił termin zakończenia na 30.09.2011r., który należy rozumieć jako całkowite zakończenie prac budowlanych (ogrodzenia, ścieżek, altany, basenu itd…), dokonanie rozruchu technologii basenowej; przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; złożenie dokumentacji odbiorowej z oświadczeniami kierownika budowy. Jeśli dany Wykonawca zakończy prace przed wskazanym terminem Zamawiający dokona odbioru końcowego. Zapis pozostaje bez zmian.

Pytanie nr 3

Proszę o wyjaśnienie jakich dróg ma dotyczyć projekt organizacji ruchu w umowie § 4 :OBOWIĄZKI WYKONAWCY” ust 1 pkt 4, ponieważ z projektu nie wynika, aby roboty były prowadzone w pasie drogowym.

Odpowiedź na pytanie nr 3

Zamawiający wymaga, aby na drodze dojazdowej do miejsca prowadzenia inwestycji były umieszczone znaki o prowadzeniu robót i utrudnieniach na drodze z uwagi na to, że pas drogowy jest szerokości 3- 5 mb i stawienie środka transportu dowożącego materiał na budowę lub budowy ogrodzenia stanowić będzie ograniczony ruch w pasie drogowym do przyległych posesji rekreacyjnych. W większości posesja Caritas Bliźnim, jest zagospodarowana z utwardzeniem ścieżek, placyków zabaw, obsadzeniem zielenią, ustawieniem elementów małej architektury i zabawek, których nie przewidywano do zburzenia i odtworzenia.

W związku z zapytaniem jednego z Oferentów, Zamawiający udziela odpowiedzi na postawione pytania jn.

Pytania:

 

  1. Proszę o określenie przez Zamawiającego materiału z jakiego mają być wykonane kajaki oraz o informację czy Zamawiający oczekuje konkretnej kolorystyki.

  2. W załączniku nr 9 do SIWZ znajdujemy zapis iż materiałem do wykonania wioseł jest drewno i aluminium, proszę o uściślenie czy mają to być wiosła drewniane, aluminiowe czy drewniano-aluminiowe.

  3. Czy zieleń, o której mowa w opisie technicznym jest także przedmiotem zamówienia? Jeżeli tak, proszę o dokładną specyfikację oraz ilość nasadzeń.

  4. Proszę o określenie materiału z jakiego należy zrobić poszczególne bramy, furtki wchodzące w skład ogrodzenia, a także o sprecyzowanie sposobu zabezpieczenia antykorozyjnego.

  5. Proszę o potwierdzenie, czy podana w wykazie urządzeń oraz wyposażenia moc kosiarki jest prawidłowa – jest to urządzenie bardzo kosztowne, poza tym na rynku powszechnie najwyższe moce to 19 kw.

  6. Proszę o określenie przekroju słupka dla ogrodzenia z siatki o wysokości 1,57 m.

  7. Proszę o sprecyzowanie sposobu zabezpieczenia antykorozyjnego słupków do wszystkich rodzajów ogrodzeń, wg siwz mają one być ocynkowane, natomiast w poszczególnych pozycjach przedmiaru widoczne są informacje o pokryciu poliestrowym.

  8. Proszę określić wysokość cokołu ogrodzenia ponad powierzchnią gruntu – wg przedmiaru jest to 25 cm, wg rzutu ogrodzenia 20 cm.

  9. Proszę o określenie głębokości fundamentu pod ogrodzenie, który wg przedmiaru ma gł. 80 cm, natomiast wg rzutu ogrodzenia 50cm.

  10. Proszę o określenie czy przy wykonywaniu fundamentów oraz cokołu ogrodzenia należy wykonać pogłębienie na widoczną na rzucie ogrodzenia stopę fundamentową w punkcie osadzenia słupka. Słupek nie będzie dochodził do takiej głębokości, a więc technicznie stopa jest zbędna, a podwyższy koszt wykonawstwa.

 Odpowiedzi na postawione pytania:

  1. Materiał na kajaki: laminat poliestrowo – szklany. Kolorystyka typowa np. żółto – niebieska.

  2. Wiosła drewniane – 10 szt, wiosła aluminiowe – 10 szt.

  3. Zieleń o której jest mowa w opisie technicznym nie jest przedmiotem zamówienia w n/n przetargu.

  4. Bramy i furtki wchodzące w skład ogrodzenia winne być wykonane ze stalowych, zimno giętych profili, konstrukcje spawane  Zabezpieczenie antykorozyjne w technologii – ocynkowanie. Do oferty przetargowej załączyć uproszczoną dokumentację konstrukcyjną.

  5. Moc kosiarki jest prawidłowa – ok. 20 kw, potwierdza się wyposażenie jak w wykazie wyposażenia.

  6. Przekrój słupka ogrodzeniowego do siatki – 60 mm.

  7. Słupki do wszystkich rodzajów ogrodzeń zabezpieczone antykorozyjnie w technologii – ocynkowanie, natomiast siatka ogrodzeniowa – zabezpieczenie antykorozyjne w technologii: ocynkowanie i pokrycie lakierem poliestrowym.

  8. Wysokość cokołu ponad powierzchnię gruntu – 25 cm.

  9. Głębokość fundamentu pod ogrodzenie –  80 cm.

  10. Stopę fundamentową w punkcie osadzenia słupka wykonać jak w projekcie.